Thu01182018

Last update01:57:25 AM

Back You are here: Home सम्पादकीय सेवा प्रभावकारी बनाऊ

सम्पादकीय

सेवा प्रभावकारी बनाऊ

संसारमा यतिखेर सबैभन्दा विकास भएको कुनै क्षेत्र छ भने त्यो सञ्चार क्षेत्र हो । नेपाल जस्तो गरीव मुलुक जहाँ अधिकाँश जनताको हातमा मोवाईल फोन पुगिसकेको छ । मोवाईल फोनबाटै इमेल, इन्टरनेट चलाउन सकिने हुँदा संसारसँग उनीहरुको पहुँच सहज र सामान्य भयो । सामाजिक सञ्जालको विकासले उनीहरुलाई सूचना र मनोरञ्जन पनि प्राप्त हुनेगरेको छ । यसरी सञ्चारले एकपछि अर्को फड्को मार्दै नेपालजस्तो गरीव राष्ट्रमा पनि आफ्नो उपस्थिति दह्रो बनाइसकेको छ । सञ्चार र प्रविधीको उपयोगमा नेपालीहरुले पनि आफूलाई अभ्यस्त बनाउँदै लगेका छन् । अहिलेको अवस्था यस्तो भयो कि सञ्चार विनाको जीवन कल्पना गर्नै नसकिने ।
नेपालको सन्दर्भमा सबैभन्दा धेरै राजश्व बुझाउने संस्थाहरुको लिष्टमा सबैभन्दा माथि दुरसंचार प्रदायक संस्थाहरु रहने गरेका छन् । राजनैतिक अस्थिरताले मुलुकको उद्योग–व्यापार घाटा उन्मुख भैरहेको बेलामा पनि उनीहरुको नाफाको प्रतिशत बढेको बढ्यै छ । त्यसैले त केही समयअघिमात्र थ्रीजी सुविधा प्रदान गरेका दुरसञ्चार प्रदायक संस्थाहरुले अब फोरजी चलाउन थालेका छन् । बितेको एकदशकमा सञ्चार क्षेत्रले जति प्रगति गरेको छ, त्यसले अघिल्ला उपलब्धीहरुलाई समेत आझेलमा पारेको छ । हामीले नेपालकै परिप्रेक्ष्यमा हेर्दा १० बर्षअघि सञ्चारमा हुलाककै प्रभुत्व थियो । शहरी क्षेत्रको पनि सिमित स्थानमा टेलिफोन लाईन पुगेको थियो, मोवाईल प्रयोग गर्नेहरु त औलामा गन्न सकिन्थ्यो र त्यसलाई विलाशी बस्तु ठानिन्थ्यो । एक दशकको बीचमा सञ्चारको परिभाषा बदलिएको छ, शहरी क्षेत्रमा त मोवाईल नबोक्ने कोही छैन भन्दा हुन्छ, गाउँमा पनि हरेक घरमा एउटा मोबाईल पक्कै पनि छ ।
सञ्चारको विकास अत्यन्त द्रुत गतिमा भएपनि यसको गुणस्तर भने गतिलो छैन । हातमा मोवाईल फोन छ, तर फोन नलाग्ने समस्याले हैरान छन् उपभोक्ताहरु । अधिकाँश नेपालीहरुले प्रयोग गर्ने नेपाल टेलिकमको मोवाईल हो । टेलिकमको पोष्टपेड होस् या प्रिपेड, सिडिएमएमा पनि उस्तै छ । काम परेर फोन गर्दा अधिकाँश समय नेटवर्क ब्यस्त, सम्पर्क हुन सकेन र पुनः प्रयास गर्नुहोला भनेर हैरान पार्दछ । मोवाईल सम्पर्क भएपनि कुरा नबुझिने र कुरा गर्दागर्दै लाईन काटिने समस्या चर्को छ । निजी संस्थाले चलाएको मोवाईल सेवाको पनि समस्या उस्तै छ । यसले आधुनिक प्रविधीको उपयोग गर्ने बानी परेका उपभोक्ताहरुलाई पीडा थपेको छ । टेलिकमले उपभोक्तालाई सुविधा त दियो, तर उसले आफ्नो सेवाको गुणस्तर बढाउने प्रयत्न गरेन । यस्तोमा नेपाल टेलिकमले अरु सेवा थप्ने होइन अहिलेसम्म दिएका सेवाहरु प्रभावकारी बनाउन पहल गर्नुपर्दछ ।